Zonja Bovari - Roman
Në “Meditimin e dytë” Dekarti e quan romanin “një gjë që mendon, një gjë që dyshon, që dëgjon, që koncepton, që pohon, që do, që nuk do, që imagjinon dhe që ndien”.
Ky përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
- See more at: http://gazetakritika.net//Forumi/index.php?itemid=1644#sthash.9jiyeWTG.dpufKy përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
Zonja Bovari - Roman
Në “Meditimin e dytë” Dekarti e quan romanin “një gjë që mendon, një gjë që dyshon, që dëgjon, që koncepton, që pohon, që do, që nuk do, që imagjinon dhe që ndien”.
Ky përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
- See more at: http://gazetakritika.net//Forumi/index.php?itemid=1644#sthash.9jiyeWTG.dpufKy përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
Zonja Bovari
- Roman
Në
“Meditimin e dytë” Dekarti e quan romanin “një gjë që mendon, një gjë që
dyshon, që dëgjon, që koncepton, që pohon, që do, që nuk do,
që imagjinon dhe që ndien”.
Ky përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
Ky përkufizim i dijetarit dhe filozofit të shquar francez të shekullit XVII që sjell ndër mend më tepër se veprën e artit, qenien e gjallë, njerëzore, jo të rëndomtë, por me shpirt dhe me mendje. Në ka krijimtari që i përgjigjet më së miri atij, është ajo e Gustav Floberit.
Si në romanet filozofike, “Tundimi i shën Antonit”, “Buvar dhe Pekyshe”, në skicat “Shtatë djemtë e dervishit” dhe në romanet në kuptimin e thjeshtë të fjalës, si “Edukimi i ndjenjave’, “Zonja Bavari” dhe “Salambó”, autori sa më shumë futet në botën e krijesave të tij, aq më tepër bëhet një me ta. Të lindura prej imagjinatës, ato do të kenë të njëjtin fat me të, sepse më kot do të vënë të gjitha forcat e tyre në kërkim të dashurisë, të lumturisë, të së vërtetës. E vetmja rrugë shpëtimi larg botës tragjike të njerëzve për shkrimtarin do të jetë pasqyrimi i jetës nëpërmjet artit.
PJESA PARE , PJESA DYTE , PJESA TRETE
PJESA PARE
- Pjesa Pare - Kreu 1 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 2 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 3 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 4 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 5 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 6 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 7 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 8 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Pare - Kreu 9 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 1 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 2 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 3 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 4 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 5 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 6 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 7 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 8 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 9 - Romani Zonja Bovari i Gustav...
- Pjesa Dyte - Kreu 10 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Dyte - Kreu 11 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Dyte - Kreu 12 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Dyte - Kreu 13 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Dyte - Kreu 14 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Dyte - Kreu 15 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 1 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 2 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 3 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 4 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 5 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 6 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 7 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 8 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 9 - Romani Zonja Bovari i Gusta...
- Pjesa Trete - Kreu 10 - Romani Zonja Bovari i Gust...
- Pjesa Trete - Kreu 11 - Romani Zonja Bovari i Gust...